Jupino Drogéria Neked. Online.
Jupino Drogéria Neked. Online.

Gyakran ismételt kérdések

Ahány webáruház, annyi megjelenés, felépítés, beállítás. Ahhoz, hogy ki tudjunk igazodni, nem árt egy kis segítség. Folyamatosan összegyűjtjük és megválaszoljuk azokat a kérdéseket, amelyekkel a vásárlóink gyakran megkeresnek Bennünket.

 

Nem találom, amit keresek?

A termékeink kategóriákba vannak rendezve illetve márkanevek szerint is lehet böngészni.

Ha nem találsz egy terméket:

Javasoljuk a részletes kereső oldal használatát  << részletes keresés >>. Célszerű ellenőrizni a termékek, márka nevek helyes írásmódját illetve van olyan termék megnevezés, amit oldalunkon más néven találsz meg. Például; áruházunkban dezodor néven található az izzadásgátló spray, roll-on néven a golyós dezodor, stick néven a stift, illetve after shave néven a borotválkozás utáni arcszesz stb...

 Vedd fel velünk a kapcsolatot az üzenet oldalon vagy elérhetőségeink egyikén.

Mennyi időn belül kapom meg a csomagom?

Az elérhető szállítási módokról itt tudsz tájékozódni: << szállítás >>.

Személyes átvétel esetén a csomagok heti kétszer-háromszor (a rendelések mennyiségétől függően) kerülnek át az átvevő pontra. Minden esetben értesítőt küldünk vásárlóink részére a rendelés legkorábbi átvételének időpontjáról.  A csomagok átvételére 20 naptári nap áll rendelkezésre, utána visszakerülnek raktárunkba.

Jupino futárral kért rendelések esetén 2-10 munkanapra lehet számítani a kiszállítást illetően. Függ a rendelések számától és a futár leterheltségétől.  Amennyiben a rendelés leadási idejétől számított 1-2 napon belül szeretnéd megkapni csomagod azt jelezd felénk email-ben vagy rendelés leadásakor a megjegyzés rovatban. Ha úgy látjuk hosszabb időre lehet számítani akkor javasolni fogjuk egyéb futárszolgálatok igénybevételét.

GLS futárszolgálat:

A rendelések a  beérkezést követően az érkezés sorrendjében összekészítésre kerülnek. A futárszolgálatnak történő átadásról értesítőt küldünk a vásárlónak. A GLS a rendelés futárnak való átadásának időpontjától számítva 24 órán belül kézbesíteni tudja a csomagokat. 

Tapasztalatok szerint a rendelés leadásának idejétől 2-3 napon belül számíthatsz csomagodra.

 

 

Nagyobb mennyiségre lenne szükségem, mint amennyit enged a rendszer kosárba berakni? Hogyan tudok többet vásárolni belőle?

Nálunk annyit tudsz rendelni, amennyi valójában a raktárunkban van. Ha több darabra van szükséged, akkor a rendelkezésre álló mennyiséget rakd be a kosaradba, a megjegyzés mezőbe írd be, hogy mekkora mennyiséget szeretnél és add le a rendelést. A kollégánk felveszi veled a kapcsolatot.

 

Nincs készleten, amit szeretnék vásárolni, de a honlapon látom. Hogyan tudom megvenni?

Ha valamit nem tudsz betenni a kosárba, mert nincs belőle készlet, úgy az "Érdeklődés"  gombra kattintva tudsz feliratkozni a termékfigyelőre. Ha újra vásárolható, értesítést kapsz róla.

Tudok az átvevőponton rendelés leadása nélkül vásárolni?

Nem, mert  ez egy kizárólag átvevőpontként működő virágüzlet. Az interneten leadott rendeléseket  összekészítés után átvisszük az átvevőpontra. Az átvétel legkorábbi idejéről státuszértesítőt kap a vásárló.

Megsérült a csomagom kiszállítás közben?

 

A termékeket az előírásnak megfelelően térkitöltőket használva helyezzük el a dobozban, hogy a  épségben érkezzenek meg a címzetthez. Ennek ellenére sajnos előfordul, hogy a csomagot nem megfelelően szállítják, fejre fordítva tárolják, rá kerül egy nagyobb doboz, stb.  ezért sérülten érkezhet a csomag a vásárlóhoz.

Ha a sérülés kívülről is látható,  a futárszolgálat meg sem kísérli a kézbesítést, szállítható állapotba hozzák és visszakerül a csomag webáruházunkba. Ez késedelmes kiszállítást eredményezhet.

Előfordulhat, hogy a csomag kívülről sértetlen, belül mégis tapasztalható sérülés. Ilyen esetben készíts fotókat a sérült termék(ek)ről és a csomagolásról is. A fotókat küld el nekünk a kár rövid leírásával email-ben. A sérült termék(ek)et ebben az esetben minél hamarabb eljuttatjuk Hozzád természetesen szállítási díj felszámítása nélkül.

Kaphatok mennyiségi kedvezményt?

Többet olcsóbban kategóriában megtalálod azokat a termékeinket melyeknél mennyiségi kedvezményt vehetsz igénybe lakossági fogyasztóként. A termékekre kattintva láthatod a kedvezmény igénybevételéhez szükséges vásárolandó mennyiséget.

Viszonteladói érdeklődést szintén e-mailben fogadunk. Bővebb tájékoztatást itt lehet olvasni: << viszonteladóknak >>.

Hogyan tudok fizetni?

Áruházunkban előre utalásos vagy utánvétes fizetési mód közül lehet jelenleg választani. A GLS futárnál ill. GLS csomagpontokon készpénzes és bankkártyás fizetési lehetőség is adott, csomagpontok esetében a csomagpont kiválasztásánál tájékozódhatsz a bankártyás  fizetési lehetőségről. Saját futárunknál és Pesti átvevőpontunkon kizárólak készpénzzel tudsz fizetni. Bővebb információ itt található: << fizetés >>

Miért érdemes csatlakozni a Jupino klubhoz?

A Jupino klubtagság sok előnnyel jár: mennyiségi kedvezményeket, kuponos akciókat és egyedi ajánlatokat kínálunk a közösségünk tagjainak. Regisztrációt és hírlevél feliratkozást követően élhetsz a klubtagság adta kedvezményekkel. Bővebben a Jupino klub fülön olvashatsz erről a témáról.

Regisztrációhoz kattints ide: << regisztráció >>.

Előfordult már, hogy nem találtad azt a terméket, amit korábban kinéztél?

Ha igen, akkor érdemes létrehozni a kedvenceid listáját.

A listát bejelentkezést követően a KEDVENCEK fülön találod a fiókodban. Így könnyebben nyomon követheted azokat a termékeket, melyeket gyakran használsz a háztartásodban vagy a mindennapi tisztálkodás során stb. A kedvenceid listájáról könnyebben és gyorsabban a kosárba tudod tenni a kívánt terméket.

 

 

 

olcsobbat.hu kirakat.hu argep.hu shopmania.hu arcedula.hu olcso.hu