Gyakran ismételt kérdések
Ahány webáruház, annyi megjelenés, felépítés, beállítás. Ahhoz, hogy ki tudjunk igazodni, nem árt egy kis segítség. Folyamatosan összegyűjtjük és megválaszoljuk azokat a kérdéseket, amelyekkel a vásárlóink gyakran megkeresnek Bennünket.
Nem találom, amit keresek? |
A termékeink kategóriákba vannak rendezve illetve márkanevek szerint is lehet böngészni.
Ha nem találsz egy terméket:
Javasoljuk a részletes kereső oldal használatát << részletes keresés >>. Célszerű ellenőrizni a termékek, márka nevek helyes írásmódját illetve van olyan termék megnevezés, amit oldalunkon más néven találsz meg. Például; áruházunkban dezodor néven található az izzadásgátló spray, roll-on néven a golyós dezodor, stick néven a stift, illetve after shave néven a borotválkozás utáni arcszesz stb...
Vedd fel velünk a kapcsolatot az üzenet oldalon vagy elérhetőségeink egyikén.
Mennyi időn belül kapom meg a csomagom? |
Az elérhető szállítási módokról itt tudsz tájékozódni: << szállítás >>.
Személyes átvétel esetén a csomagok heti kétszer-háromszor (a rendelések mennyiségétől függően) kerülnek át az átvevő pontra. Minden esetben értesítőt küldünk vásárlóink részére a rendelés legkorábbi átvételének időpontjáról. A csomagok átvételére 20 naptári nap áll rendelkezésre, utána visszakerülnek raktárunkba.
Jupino futárral kért rendelések esetén 2-10 munkanapra lehet számítani a kiszállítást illetően. Függ a rendelések számától és a futár leterheltségétől. Amennyiben a rendelés leadási idejétől számított 1-2 napon belül szeretnéd megkapni csomagod azt jelezd felénk email-ben vagy rendelés leadásakor a megjegyzés rovatban. Ha úgy látjuk hosszabb időre lehet számítani akkor javasolni fogjuk egyéb futárszolgálatok igénybevételét.
GLS futárszolgálat:
A rendelések a beérkezést követően az érkezés sorrendjében összekészítésre kerülnek. A futárszolgálatnak történő átadásról értesítőt küldünk a vásárlónak. A GLS a rendelés futárnak való átadásának időpontjától számítva 24 órán belül kézbesíteni tudja a csomagokat.
Tapasztalatok szerint a rendelés leadásának idejétől 2-3 napon belül számíthatsz csomagodra.
Nagyobb mennyiségre lenne szükségem, mint amennyit enged a rendszer kosárba berakni? Hogyan tudok többet vásárolni belőle? |
Nálunk annyit tudsz rendelni, amennyi valójában a raktárunkban van. Ha több darabra van szükséged, akkor a rendelkezésre álló mennyiséget rakd be a kosaradba, a megjegyzés mezőbe írd be, hogy mekkora mennyiséget szeretnél és add le a rendelést. A kollégánk felveszi veled a kapcsolatot.
Nincs készleten, amit szeretnék vásárolni, de a honlapon látom. Hogyan tudom megvenni? |
Ha valamit nem tudsz betenni a kosárba, mert nincs belőle készlet, úgy az "Érdeklődés" gombra kattintva tudsz feliratkozni a termékfigyelőre. Ha újra vásárolható, értesítést kapsz róla.
Tudok az átvevőponton rendelés leadása nélkül vásárolni? |
Nem, mert ez egy kizárólag átvevőpontként működő virágüzlet. Az interneten leadott rendeléseket összekészítés után átvisszük az átvevőpontra. Az átvétel legkorábbi idejéről státuszértesítőt kap a vásárló.
Megsérült a csomagom kiszállítás közben? |
A termékeket az előírásnak megfelelően térkitöltőket használva helyezzük el a dobozban, hogy a épségben érkezzenek meg a címzetthez. Ennek ellenére sajnos előfordul, hogy a csomagot nem megfelelően szállítják, fejre fordítva tárolják, rá kerül egy nagyobb doboz, stb. ezért sérülten érkezhet a csomag a vásárlóhoz.
Ha a sérülés kívülről is látható, a futárszolgálat meg sem kísérli a kézbesítést, szállítható állapotba hozzák és visszakerül a csomag webáruházunkba. Ez késedelmes kiszállítást eredményezhet.
Előfordulhat, hogy a csomag kívülről sértetlen, belül mégis tapasztalható sérülés. Ilyen esetben készíts fotókat a sérült termék(ek)ről és a csomagolásról is. A fotókat küld el nekünk a kár rövid leírásával email-ben. A sérült termék(ek)et ebben az esetben minél hamarabb eljuttatjuk Hozzád természetesen szállítási díj felszámítása nélkül.
Kaphatok mennyiségi kedvezményt? |
Többet olcsóbban kategóriában megtalálod azokat a termékeinket melyeknél mennyiségi kedvezményt vehetsz igénybe lakossági fogyasztóként. A termékekre kattintva láthatod a kedvezmény igénybevételéhez szükséges vásárolandó mennyiséget.
Viszonteladói érdeklődést szintén e-mailben fogadunk. Bővebb tájékoztatást itt lehet olvasni: << viszonteladóknak >>.
Hogyan tudok fizetni? |
Áruházunkban előre utalásos vagy utánvétes fizetési mód közül lehet jelenleg választani. A GLS futárnál ill. GLS csomagpontokon készpénzes és bankkártyás fizetési lehetőség is adott, csomagpontok esetében a csomagpont kiválasztásánál tájékozódhatsz a bankártyás fizetési lehetőségről. Saját futárunknál és Pesti átvevőpontunkon kizárólak készpénzzel tudsz fizetni. Bővebb információ itt található: << fizetés >>
Miért érdemes csatlakozni a Jupino klubhoz? |
A Jupino klubtagság sok előnnyel jár: mennyiségi kedvezményeket, kuponos akciókat és egyedi ajánlatokat kínálunk a közösségünk tagjainak. Regisztrációt és hírlevél feliratkozást követően élhetsz a klubtagság adta kedvezményekkel. Bővebben a Jupino klub fülön olvashatsz erről a témáról.
Regisztrációhoz kattints ide: << regisztráció >>.
Előfordult már, hogy nem találtad azt a terméket, amit korábban kinéztél? |
Ha igen, akkor érdemes létrehozni a kedvenceid listáját.
A listát bejelentkezést követően a KEDVENCEK fülön találod a fiókodban. Így könnyebben nyomon követheted azokat a termékeket, melyeket gyakran használsz a háztartásodban vagy a mindennapi tisztálkodás során stb. A kedvenceid listájáról könnyebben és gyorsabban a kosárba tudod tenni a kívánt terméket.